HTML

Zsani

Az engedetlen Zsani nevű beagle kutyám mindennapjai

Friss topikok

  • Nini-ve: Örülünk, hogy Zsani ismét egészséges:)) és hivatalosan is meggyógyult. (2010.09.27. 13:05) Zsani újra engedetlen
  • Orsi-Süti: nagyon sajnálom!! gyógyuljon meg hamar!! (2010.09.23. 17:58) Zsani beteg2
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Zsani, hamarosan találkozunk és akkor mi is megcsodálhatjuk az új labdádat. Mari... (2010.08.03. 20:19) 2 éves lett!
  • Nini-ve: Szia, végre megtaláltam a blogod, nagyon kiváncsi vagyok a képekre:)) és a folytatásra.. Mari&... (2010.05.21. 11:21) 2010.május 20.

Linkblog

2 éves lett!

2010.08.02. 16:18 Zsagle

Tegnap Zsani betöltötte a második életévét, ami emberi életben 14 éves kornak felel meg. Így mondják a hozzáértők. Embereknél egy 14 éves bakfis szertelen, bolondos, önállósulási törekvései vannak. Zsani is hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, de az önállósulási igényeit kénytelen vagyok erőteljesen befolyásolni és a saját akaratomnak alávetni. Muszáj, mert beagle-éknél, ha vérszemet kap, akkor onnantól kezdve átveszi a hatalmat és ő szeretne irányítani. Ezt ugye nem lehet engedni, ezért kénytelen vagyok sokszor szigorral szófogadásra nevelni, kisebb-nagyobb sikerrel.

Születésnapjára vettem neki egy nagyon jó kis labdát, amit lent elrejtettem egy fa mögé, mert jobban örül annak, amit zsákmányolhat. Borzasztó boldog volt, amikor megtalálta és onnantól kezdve folyamatosan dobáltam neki és visszahozta, majd amikor már elunta, felemelt fejjel cipelve futott előre. Amikor találkoztunk a bandával, akkor eltettem a labdát, mert Zsani borzasztó harciasan védi a tulajdonát. Két kutyus van, akik ihatnak a vizéből és játszhatnak a játékával, Döme a vizsla és Manó a kis westi kutyus.

Ime a labda

                                    

 

 

 

 

 

 

Mama! Ideadod végre már azt a labdát?

 

Mikor akarod eldobni? Nemcsak nézni akarom. Kificamodik a nyakam.

 

Dávid, te az én születésnapomra kaptad azt a zörgő, guruló valamit? Nem szeretem a hangját.

 

A képet is elhomályosítja ez a labda, ahogy futok végre vele.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zsagle.blog.hu/api/trackback/id/tr712193607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nini-ve 2010.08.03. 20:19:29

Boldog szülinapot Zsani, hamarosan találkozunk és akkor mi is megcsodálhatjuk az új labdádat. Mari&Manó
süti beállítások módosítása