HTML

Zsani

Az engedetlen Zsani nevű beagle kutyám mindennapjai

Friss topikok

  • Nini-ve: Örülünk, hogy Zsani ismét egészséges:)) és hivatalosan is meggyógyult. (2010.09.27. 13:05) Zsani újra engedetlen
  • Orsi-Süti: nagyon sajnálom!! gyógyuljon meg hamar!! (2010.09.23. 17:58) Zsani beteg2
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Zsani, hamarosan találkozunk és akkor mi is megcsodálhatjuk az új labdádat. Mari... (2010.08.03. 20:19) 2 éves lett!
  • Nini-ve: Szia, végre megtaláltam a blogod, nagyon kiváncsi vagyok a képekre:)) és a folytatásra.. Mari&... (2010.05.21. 11:21) 2010.május 20.

Linkblog

Javulófélben!?

2010.06.09. 13:50 Zsagle

Nem akarom elkiabálni, de Zsani a kiborulásom óta jól viselkedik, visszajön, ha hívom /na nem első szóra/ és szinte folyamatosan engem néz séta közben. Ma reggel jutalomfalatokkal megtanítottam, hogy az eldobott labdát visszahozza. Van egy talált labdája, ami ugyan nem labda, hanem valami figura, és azóta az a kedvenc játéka. Olyannyira szereti, hogy ma például még dühösen rámorgott, sőt majdnem komolyan összeveszett miatta egy Jenny nevű kutyussal. Manó gazdájával együtt meg is lepődtünk Zsani ilyenténfajta viselkedésén, mivel ilyen komolyan morogni még egyikünk sem hallotta. A kis Manó pedig minden kutyát elzavart Zsani körül, mint aki azt akarja kifejezni, hogy ez az én barátnőm, hagyják nyugodtan játszani. Manónak kétszer is sikerült ezt a labdának nevezett gumijátékot Zsanitól megszerezni, azonban a dicsőség csak kérészéletű volt, mert Zsani gyorsan visszavette. A végén kénytelen voltam eltenni a játékot, nehogy komolyabb összecsapás legyen miatta. Nagyon kis hárpia a kutyám. Azért a dühösebb morgásnál azonnal leállítom, mert nem szeretem, ha vadul, bár csak megvédi a tulajdonát.

 

A kép csak illusztrácó. Ez nem az én labdám, de úgy csinálok, mintha az lenne.

 

 

Manó megszerezte a labdát, de egy jól irányzott szereléssel megpróbálom elvenni tőle

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsagle.blog.hu/api/trackback/id/tr1002068855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása