HTML

Zsani

Az engedetlen Zsani nevű beagle kutyám mindennapjai

Friss topikok

  • Nini-ve: Örülünk, hogy Zsani ismét egészséges:)) és hivatalosan is meggyógyult. (2010.09.27. 13:05) Zsani újra engedetlen
  • Orsi-Süti: nagyon sajnálom!! gyógyuljon meg hamar!! (2010.09.23. 17:58) Zsani beteg2
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Zsani, hamarosan találkozunk és akkor mi is megcsodálhatjuk az új labdádat. Mari... (2010.08.03. 20:19) 2 éves lett!
  • Nini-ve: Szia, végre megtaláltam a blogod, nagyon kiváncsi vagyok a képekre:)) és a folytatásra.. Mari&... (2010.05.21. 11:21) 2010.május 20.

Linkblog

Vadászni jóuuu...

2010.06.03. 20:00 Zsagle

Tegnap reggel Zsani nem hazudtolta meg beagle mivoltát. A patakparton sétáltunk, mivel a folyamatos esőzés miatt az utóbbi időben nem mentünk be az erdőbe. Találkoztunk Döme kutyával, akit már említettem, hogy apja helyett apja Zsaninak. Futottak együtt, majd egy idő után Döme rohant a gazdijához, mint az szófogadó kutyához illik, Zsani azonban nem volt a nyomában. Visító ugatását hallottam, amelyet akkor szokott produkálni, ha nem ér utol valamit, majd a visítás megszűnt, de a kutyám továbbra sem került elő. Véleményem szerint egy nyulat láthatott, melyet üldözőbe vett, majd valószínűleg átrohant a forgalmas Óceánárok utcán, át az erdőbe. Jólnevelt gazdihoz illően ott vártam a kutyát, ahol utoljára együtt voltunk. Telt-múlt az idő, Zsaninak azonban híre-hamva nem volt. Szólongattam, fütyültem neki, de tudtam, hogy ez hiábavaló. Elindultam hazafelé, majd egyszer hátrafordultam és Zsani ott volt mögöttem. Honnan került elő, nem tudom, de próbálta felmérni a helyzetet, hogyan fogok a hosszú eltűnésére reagálni. Mivel visszajött, kénytelen voltam megdícsérni, nehogy legközelebb ne jöjjön vissza, azzal a tudattal, hogy akkor kikap. Mostmár kezdem megszokni, de azért ideges voltam, mert az úttesten való átrohanás nem biztos, hogy mindig szerencsés lesz.

Vasárnap elmegyek egy próbaoktatásra a Rex kutyaiskolába. Kiváncsi vagyok, hogy lehet-e a kutyámat engedelmességre szoktatni. Olyan erős benne a vadászösztön, hogyha vadat lát, akkor csak az orra viszi előre. Reménykedjünk, mert amúgy Zsani egy nagyon okos és szeretnivaló kutyus. Borzasztóan éhes a szeretetre.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsagle.blog.hu/api/trackback/id/tr422054414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása