HTML

Zsani

Az engedetlen Zsani nevű beagle kutyám mindennapjai

Friss topikok

  • Nini-ve: Örülünk, hogy Zsani ismét egészséges:)) és hivatalosan is meggyógyult. (2010.09.27. 13:05) Zsani újra engedetlen
  • Orsi-Süti: nagyon sajnálom!! gyógyuljon meg hamar!! (2010.09.23. 17:58) Zsani beteg2
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Zsani, hamarosan találkozunk és akkor mi is megcsodálhatjuk az új labdádat. Mari... (2010.08.03. 20:19) 2 éves lett!
  • Nini-ve: Szia, végre megtaláltam a blogod, nagyon kiváncsi vagyok a képekre:)) és a folytatásra.. Mari&... (2010.05.21. 11:21) 2010.május 20.

Linkblog

Riadalom a Garázs utcában

2011.04.23. 20:34 Zsagle

 Zsani kisasszony már megint nagyot alakított az esti sétánál. Hátul a garázsok mögött indultunk el Barbival és Shena kutyusával, hogy a patakparton sétáljunk. Zsani leállt a pocoktelepen vadászni, mi meg sétáltunk tovább. Vártam, vártam, Zsani csak nem jött. Elindultunk vissza, de valószínűleg elkerültük egymást, mert a kutyát nem láttam sehol és hiába hívtam. Elindultunk hazafelé a betonúton, közben folyamatosan hívtam a kutyát. Már Gézát is felhívtam, hogy nézzen ki az erkélyről, hátha hazament közben a kutya. De nem. Visszafordultunk, egyszer csak látom, hogy Zsani rohan felém, mint az őrült, nyelve a földig lógott, annyira lihegett. Látszott rajta, hogy össze-vissza futkosott engem keresve. Nem szidtam meg, mert láttam, hogy borzasztóan boldog volt, hogy megtalált. Sétáltunk tovább, találkoztunk két kutyussal és a gazdik mondták, hogy a Zsani fel-alá rohangált a patakparton és látszott, hogy keres. A Panka nevű vizsla gazdája azt mondta, hogy azt hitte, lesz egy beagle kutyusa. Mondtam neki, hogy Zsani nem engedi magát megfogni és előbb-utóbb mindig megkeres engem. A továbbiakban a patakparton azért már nem engedtem el, jobb a békesség.

Itt még nagyon jó kislány voltam. Szót fogadtam gazdinak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsagle.blog.hu/api/trackback/id/tr842850459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása