HTML

Zsani

Az engedetlen Zsani nevű beagle kutyám mindennapjai

Friss topikok

  • Nini-ve: Örülünk, hogy Zsani ismét egészséges:)) és hivatalosan is meggyógyult. (2010.09.27. 13:05) Zsani újra engedetlen
  • Orsi-Süti: nagyon sajnálom!! gyógyuljon meg hamar!! (2010.09.23. 17:58) Zsani beteg2
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Zsani, hamarosan találkozunk és akkor mi is megcsodálhatjuk az új labdádat. Mari... (2010.08.03. 20:19) 2 éves lett!
  • Nini-ve: Szia, végre megtaláltam a blogod, nagyon kiváncsi vagyok a képekre:)) és a folytatásra.. Mari&... (2010.05.21. 11:21) 2010.május 20.

Linkblog

Hazatérés

2010.06.30. 17:07 Zsagle

Éves rendes szabadságomat töltöttem az elmúlt két hétben. Unokámmal, Dáviddal,aki most végezte az általános iskola 4. osztályát, minden évben én kezdem meg a nyári szünidő eltöltését. Nagyon hosszú a két és fél hónap, ezért minden családtagnak ki kell vennie a részét a szünet minél hasznosabb eltöltéséből. Zamárdi-felsőn nyaraltunk, bár időnként inkább telelésnek lehetett volna nevezni, mivel ilyen rossz időnk talán még sohasem volt. a 13 napból 5 nap volt maradéktalan nyári meleg, a többi esős, szeles, hideg volt, ami a Balaton mellett igazán nem kívánatos. Dávid jól érezte magát, élvezte, hogy a gumicsizmájában bokáig gázolhatott a leszakadt esővízben az üdülő kertjében. Néhány balatoni nyaraló kertjében olyan magasan állt a víz, hogy beköltöztek a vadkacsák és ott úszkáltak. Mindent összevetve Dávid jól érezte magát, én meg sokat olvastam, rejtvényt fejtettem. Nagyon hiányzott Zsani, aki a férjemmel töltötte itthon a két hetet. Időnként a telefonomban nézegettem a Zsaniról készült fotókat, amikor úgy éreztem, hogy látnom kell. Nem is gondoltam volna, hogy így az ember szívéhez tud nőni egy ilyen kis állat. Tegnap, mikor jöttünk haza, telefonáltam a férjemnek, hogy kb. mikor érünk a kapuhoz, hogy addigra legyen ott a kutyával. Zsaninak az öröme leírhatatlan volt, amikor meglátott. Nyüszített, ugrált, lihegett, nem tudta hogy kerüljön minél közelebb hozzám. Komolyan mondom, majdnem sírva fakadtam, látva Zsani őszinte boldogságát, hogy viszontláthatott.

A ma reggeli sétánál percenként nézett hátra, hogy biztosan jövök-e mögötte, nem tűnök-e újra el. Megnyugodva konstatálta, hogy ott vagyok és akkor szaladt tovább. Ha kicsit távolabb futott, gyorsan megfordult és visszajött hozzám és boldogan ugrott fel rám. Ma a lakásban minden lépésemet követte, mint aki arra vigyáz, nehogy ismét eltűnjek.

 

 

Itt már nincs itthon a gazdi,de ha lent vagyok, mindenről elfeledkezem és jól érzem magam. De azért körülnézek, hátha valahol meglátom az én gazdámat.

 

 

Nyaralásunk egyik napján leszakadt az ég. Úszott a biciklitároló

 

A felnőtteken kívűl az aprónép élvezte a gumicsizmában való gázolást. Remélem többet nem lesz hasonló nyarunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsagle.blog.hu/api/trackback/id/tr442121245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása