HTML

Zsani

Az engedetlen Zsani nevű beagle kutyám mindennapjai

Friss topikok

  • Nini-ve: Örülünk, hogy Zsani ismét egészséges:)) és hivatalosan is meggyógyult. (2010.09.27. 13:05) Zsani újra engedetlen
  • Orsi-Süti: nagyon sajnálom!! gyógyuljon meg hamar!! (2010.09.23. 17:58) Zsani beteg2
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Zsani, hamarosan találkozunk és akkor mi is megcsodálhatjuk az új labdádat. Mari... (2010.08.03. 20:19) 2 éves lett!
  • Nini-ve: Szia, végre megtaláltam a blogod, nagyon kiváncsi vagyok a képekre:)) és a folytatásra.. Mari&... (2010.05.21. 11:21) 2010.május 20.

Linkblog

Kiborultam....

2010.06.07. 21:36 Zsagle

Az esti sétánál Zsani már megint alakított. A patakparton a szokásos sétánkat tettük. Kiváncsiságból túlmentünk a Megyeri úton, hogy megnézzük milyen magas a Szilas patak a hídon túl. Félelmetes, szinte folyónyira dagadt. A betonszegély már nem is látszik. Visszafelé jöttünk már, amikor Zsani, az általam csak "gonosz boszorkány erdejének" nevezett részen hirtelen eltúnt, és többszöri szólításra sem jött elő. Sajnos az a rész tele van kullancsokkal, úgyhogy nem szerettem volna, ha sokáig időzik ezen a területen. Zsani azonban nem így gondolta. Nagyon mérges lettem és elindultam tovább az úton. Többször hátranéztem, a kisasszony azonban továbbra sem méltóztatott követni. Találkoztam Némo kutyáékkal és gazdijának, Katinak jól kidühöngtem magam. Éreztem, hogy ezt most nem ússza meg Zsani komoly szidás nélkül. Végre előkerült, de már sunnyogva jött és félúton megállt. Odamentem és grabancánál fogva felemeltem és egy kicsit erősebben megfogtam, hogy érezze, hogy haragszom. Majd letettem és Zsani lehasalt a földre, mert érezte a haragomat. Most fekszik a helyén és nem engedem be a szobába. Ez számára a legnagyobb büntetés.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így szoktam szégyellni is magam. Nem szeretem, ha gazdi haragszik. Én próbálok jó kislány lenni, de nagyon nehééééééz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsagle.blog.hu/api/trackback/id/tr972064156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása