HTML

Zsani

Az engedetlen Zsani nevű beagle kutyám mindennapjai

Friss topikok

  • Nini-ve: Örülünk, hogy Zsani ismét egészséges:)) és hivatalosan is meggyógyult. (2010.09.27. 13:05) Zsani újra engedetlen
  • Orsi-Süti: nagyon sajnálom!! gyógyuljon meg hamar!! (2010.09.23. 17:58) Zsani beteg2
  • Nini-ve: Boldog szülinapot Zsani, hamarosan találkozunk és akkor mi is megcsodálhatjuk az új labdádat. Mari... (2010.08.03. 20:19) 2 éves lett!
  • Nini-ve: Szia, végre megtaláltam a blogod, nagyon kiváncsi vagyok a képekre:)) és a folytatásra.. Mari&... (2010.05.21. 11:21) 2010.május 20.

Linkblog

Iskolában. Iskolában?

2010.06.06. 12:30 Zsagle

Ma elmentünk próbaoktatásra a Rex kutyaotthonba. Félidőben azonban otthagytuk az órát, mert úgy gondoltam, nem szükséges folytatni. Nem azért, mintha Zsani olyan szófogadó lenne, de nekem teljesen mindegy, hogy a kutya melyik oldalamon ül le, vagy fekszik le. Az a lényeg, hogy csinálja. Nem tartom szükségesnek azt sem, hogy a bal oldalamon menjen, az a lényeg, hogyha azt mondom neki, hogy jobbra vagy balra, akkor azt tegye. Ezt pedig, ha nem is mindig, de végrehajtja. Előbb-utóbb úgyis megszokja. Nem hiszem, hogy azt az ösztönt, ami benne a vadászat irányában megnyílvánul, ki tudjam belőle nevelni. Ha nyulat lát, vagy bármilyen kis vadat, akkor, mint akit puskából lőttek ki, rohan utána és addig kergeti a vadat, amíg az is szalad előle. Utána eddig mindig visszajött a kiinduló pontra. Való igaz, hogy néhányszor 30-45 perc elteltével, de visszajött. Más beagle kutyánál már előfordult, hogy fél napig vagy akár egy napig is keresték és csak aztán került elő. Zsani nagyon szeret engem és nekem csak ez a lényeg. Ha az iskolában nem produkál, nem érdekes, akkor is szeretnivaló bestia.

 

Ugye gazdi, tanulás nélkül is szeretsz engem? Most olyan jó rágni! Jól fekszem?

 

Oktatásra várva. Mi lesz még ebből?

 

Engem tulajdonképpen csak ez a lila csoda érdekel. Csináljátok ti a gyakorlatokat, ha akarjátok, de előtte dobjátok el nekem a labdát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsagle.blog.hu/api/trackback/id/tr282060247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása